click here

So Long 2009..Welcome 2010...!!

kesibukan sebagai "part timer" membuatkan aku menjadi "letih" dgn kehidupan dunia...
langsung tiada mase untuk aku mengeratkan hubungan bersama dgn komputer-komputer dirumah mahupun rakan-rakan seangkatan dgn aku....
malah tiada istilah futsal,wayang,enjoy, lepak dalam bulan DISEMBER 2009 kali ini....
salah satu ayat yg mendapat carta tertinggi dlm percakapan harian aku dgn family dan kwn2 aku....

"esok aku full day la.."

Tup..Tup...Tup..dah lebih sebulan aku kerja...lagsung x sedar dah nak memasuki tahun 2010
untuk menghiburkan diriku yg letih nie, aku cuba memenuhkan blog aku dgn "sampah-sarap"yg dihasilkan dari "dunia" aku....

..................................
tahun 2009 byk meninggalkan kenangan pahit dan manis yg membuatkan
aku tampak lebih matang daripada usia aku..(Ye ke?hahah)..

tiap2 gambar dibawa mmbawa 1001 kenangan utuk tahun 2009....




52 anak tangga...




___________________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat