click here

My memories....where life happens daily

time cuti keja aku byk mnghabiskan mase aku dgn duduk depan computer...
tgh aku mengemaskini files2 dlm external aku...
terjumpa satu softcopy artwork aku..
artwork original aku dah antar kt satu pertandingan mase pesta covofair...
sbelum aku antar...aku sempat pinjam mmber akunye scanner untuk men-copy
artwork original....

artwork original x dikembalikan setelah dihakimi oleh para juri....mybe nk wat kenangan utk para juri kot..

aku masuk dlm kategory komik strip dan ilustration...
alhamdullilah mse tue,lukisan ilustration aku dapat nombor 2...
tapi komik strip x diterima sebab kesalahan teknikal yg dilakukan oleh aku sendiri..




nie komik strip yg x diterima...cis!!
cincai giler babeng siot...haha

nie lukisan artwork ilustration..memang cincai habis..
aku masuk just suka2..buat p0n last minit...
sebenar nya ade cerita di sebalik kertas yg aku lukis nie...
mse nk lukis aku ketiadaan kertas..
so aku menggunakan helaian blakang borang YEC yg
aku "rembat" masa MMK..(padan muka,hehe)
utk meng-cover drpd kantoi,aku tampal helaian borng YEC lagi satu kat
blakg lukisan nie..
so tulisan borng YEC tidak kelihatan...
orng kt meja pendftaran p0n pelik tgk kertas aku
yg sedikit basah( sbb terlebih letak gam) dan tebal....

Pepehal,thankz kpd sifuku, ayour Gempak...sbb dgn lukisan dielah
aku dpt ilham wat satu ilustration psal rumah dan pokok
.......................

pas nie aku nk try lukis ilustration guna computer lak..
tpi sblom tue kena bli wacom bambo dlu...cis!! duit lagi!!! ARGH!!!..
.....

______________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat