click here

Novel Grafik?

hari nie hari cuti aku drpd keja yg mmbosankan...
x taw nk wat pe kt rumah,so ak g kemas2 brang lame ak dlm bilik aku...
tiba2 aku terjumpa satu barg yg paling berharga dalam hidup aku...

buku lukisan2 aku mase skolah menengah dulu....

best gak tgk lukisan aku yg lme...
aku selak2 lagi.... terjumpa beberapa helai kosong yg masih belum diconteng ...

huh..semangat melukis aku tiba tiba muncul...macam ade api keghairahan yg memuncak..so pe lagi....MARI MELUKIS...

nie antara lukisan2 lame aku...(siap de komik pendek)




















nie lukisan yg aku bru lukis dan touchup yg lame...


aku teringat blik apsal aku lukis dlm buku log nie...
dlu aku slalu terdedah kepada novel grafik Gempak..
so aku terpikir sendiri klu aku berjaya wat novel
grafik sendiri dgn saiz yg lebih besar drpd novel grafik gempak...eemmmm..
besar juga angan2 aku nie...patut p0n bukan maen semangat lagi aku lukis dlu...

tpi aku nak trimas kepada ABANG AYOUR atas lukisan die drpd gempak..
disbbkan die lah aku berjaya wat stroke lukisan aku tersendiri..
klu diperhatikan lukisan aku dulu kadangkala ade unsur ayour tpi lme kelamaan aku berjaya timbul stroke lukisan ak tersendiri...Thank Abg Ayour..thank gak comic artis yg laen dri gempak dan luar malayia...


____________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat