click here

mY Vision...ready to be launched!!!


READY TO BE LAUNCHED!!!


adakah blog nie sia-sia???!!!...
so aku pikir pikir blik...mcm btul gak.....
ape yg dpt aku lihat dri blog mmber aku kebanyakan seperti tempat utuk mencurahkan
segala rase cinta-cintan mereka plus dgn diari kehidupan setiap hari sebgi seorng insan malang..
(hingga nak nak terkucil p0n cerita dlm blog).....
......

err....
aku bukan lah seorng blogger..malah jauh sama sekali utk dikatakan seorang blogger yg hebat
so aku berpendapat blog nie sebgai medium utk aku bersantai...
emmm so aku dah ambil keputusan...

selepas ini blog aku akan dipenuhi dgn compilation from my world
what is my world?
Art...sport...memories...and family n friend...
this is my world...i hope u enjoy in my world..

so gambar diatas menceritakan vision blog aku yg hendak dilancarkan...
Kereta yg berderetan umpama "my world" yg tidak sabar menungu untuk berlepas ke jalan yg lurus mengikuti anah panah yg disediakan......(hahaha poyo giler!!)

*(kereta baru abg aku-saga merah)
*gambar ini diambil ketika family berada di singapura...
___________________________________________________________________


0 comments:

Post a Comment

Histat