click here

ONE Step Closer

....................................................................

semalam pas blik keja..abg aku bagi motivasi sikit kt ak...

"ko asyik maen game je..try guna computer 2 untuk bende faedah cikit!!..maen bookworm ke,wat resume untuk Jobstreet ke, maen adobe photoshop ke...kan lagi bagus dri maen game macam Ganguro girl tu..."

aku nie jenis malas nak dgr orng mmbebel...dah la penat lepas keja... x tangkap sgt percakapan abg aku tu...so yg aku dpt tangkap just adobe photoshop je...
"emmm..macam bagus gak bende alah nie..."
nak di pendek kan citer, aku try ar untuk pertama kali dalam bulan nie guna adobe photoshop
selama 2 jam x henti-henti...Record!!

so nie lah antara hasil yg aku sempat upload....


sebelum di-edit

selepas di-edit



sebelum di-edit

nie gambar kucing aku...aku sayang sgt...Comel..aku amek gambar nie time raya 2009.. aku terpaksa masuk kepala aku dalam longkang kecil tepi rumah aku semata-mata utk dapt shot terbaek..naseb baek xde air dlm longkang...


selepas di-edit

*disebabkan kucing nie comel dan salah satu kucing favourite drpd 3 ekor kucing aku...therefore, aku jadikan die model untuk background blog aku....trima kasih kepada "TIGER"ku!!...(nnt aku bagi makan whiskis campur air susu byk2 kt ko)



sebelum di-edit

selepas di-edit




sebelum di-edit





selepas di-edit


sebelum di-edit

selepas di-edit

mesti korng terpikir ape yang ak tulis dlm bahasa jawi kan...
sebenarnya aku pon x bape faham gak sbb aku p0n maen tekan-tekan keyboard je...
minta maaf klu ayat tue de kaitan dgn sesiapa smaada yg idup atau yg mati....



"aku nak berterima kasih kepada abg aku kerana tanpa kamera Dslr die..mugkin aku x mmpu
merasa keseronokan mengambil dan men-edit gambar...thankz juga kt Amin...woi amin..trimas
gambar yg ko share dlu.."bisik hatiku yg ikhlas dlm kepekatan malam kira2 dalm pukul 2 pagi.

p/s:
kepada expert...tlong tunjuk ajar saya yg still merangkak dlm area adobe photoshop nie....



_____________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat