click here

Merdekakah aKu?


Merdeka?




Merdeka kah aku?
yes merdeka dri penjajah
bagaimana dgn pikiran politik
Media masa pada aku masih belum merdeka

jika dulu peranan akhbar ialah memberi maklumat berguna kepada rakyat,
kini akhbar turut menjadi longgokan pelbagai fitnah n serangan peridabi kpd individu tertentu
selain subur dgn budaya bodek kerajaan

rata ratacrita media massa kita dah boleh agak
seperti berita jam 8 mlm
jika x mengampu pemimpin, beritanya pasti mengecam pembangkang
kerap kali isu dibangkitkan terlalu remeh tpi tetp ade di media arus perdana
bende ni diangganp " NEWS VALUE" dan tetap disiarkan
Hari ni, sesiapa saja boleh mmberi kenyataan n tunjuk muka di akhbar asalkan crita keburukn pembangkang walupun diorang bukan sape2 dlm masyarakat.

meluat ...
kan da aku berkhutbah merdeka dlm blog aku..




0 comments:

Post a Comment

Histat