click here

Ketemu jodoh buat pertama kali...





ketemu jodoh jua gua dgn bende yg pling istimewa

LC135 bru

LC 135 memang gah nme die di malaysia..
Motor panas orang kata
Laju dan cepat pickup utk sebuah motor 4 stroke
Sedikit menjimatkan minyak berbanding moto2 lain

3 bende yg aku x suka design LC
- Design meter yg x bes
- Body yg kembang gemuk
- lampu depan yg x minat bentuk dia berbanding LC lama









Alhamdullilah gua dpt beli dgn harga murah
aku Recommend Klu nk beli motor yamaha beli di kedai motor YAMAHA Dekat dgn
Bangunan CITIBANK Johor Bahru.
Pic dibawah tpt kedai yg aku beli LC 135



Tpi korang kena pandai kauntim
cina kt sini bahaya sikit klu kita lemah Psycho
nseb baik aku bwah 3 orang
leh pom pang pom pang kuat sikit

Harga total Rm 6800 siap dgn BOX dan Alarm Yg pling Power
aku x ambil Helmet dgn baju hujan
pasni leh start kumpul duit untuk beli bende yg mengarut sikit...









2 comments:

qadaroch said...

3d Titanium coating for building a modular mobile game
This is a 3D model of a titanium water bottle 3D model of a winnerwell titanium stove 3D model of a 3D game with a smith titanium very large revlon titanium max edition library of video games and a unique man titanium bracelet

smythe said...

vs554 jordan 4 black cat,jordan 13 flint,jordan 1 low,aj1 low,jordan 11,jordan 3 fragment,jordan 6,jordan shoes,aj 1 black toe

Post a Comment

Histat