click here

pencinta-pencinta binatang tahun 2010..[ilustration]

bila MANUSIA dijadikan sbgai TUHAN!!!......
mcm binatang yg TIADA OTAK!!!..lebih teruk dri binatang yg ada otak...






gua nk citer lagi panjang..
tpi x de mood...
PANAS GUA x hilang lagi..!! sabar2 la azamdarkdeng.
sok2 bila panas gua reda..gua edit blik entri nie....
*api kemarahan 31/12/2010...

sorry pada pembaca
entri nie gua edit
tpi gua dah lupa nak citer pe kt entri nie...dah lme tinggal.....
oh! ingat sikit2..kot
mungkin gua nk citer psl gambar illustration diatas ..rsenya ramai yg paham...
so xperlu nk diterangkan lagi..ye dak?
gua nk citer panjang psl alam pekerjaan pon masih tidak layak...gua still dlm level student
tpi gua tinggal dlm suasana family yg sering memikirkan bagaimana cara utk keluar dri kekangan seperti dlm ilustration diatas...
bila berkumpul adik beradik di rumah..
gua sering trdgr discussion antara abg2 gua ttg alam pekerjaan dan taraf hidup...

working life memng berbeza dgn student life..!
nah...menjadi pembodek memng senang
pandai memuji bicara...""bos"" senang..
berturun-turunlah rezeki haram...
menjadi pak turut si anjing siam
ko ingat terpekik terlolong ""bos"" ko dtg...
dtg hanya bila perlukan korang...
indah sungguh seni berbudi bahasa itu..
hei manusia..usah abdikan seseorang hingga lupa pd Ar-rahman tuhan kamu..!




2 comments:

Achu said...

nnti ade smbungn pggil sy yea...nk baca...huhu

Anisa said...

woah!! nice la..
kartun pun cool..
waaaaa,,,
(:

suka sukaaa

Post a Comment

Histat