click here

PART 4 - kecederaan Lutut sudah pulih 96%



_________________________________________________________
""Bro, lu gua nampak mlm2 bawak moto menghala ke padang pontian...
Lu buat apa kat sana???"

" Gua nk g kira bintang sambil berjogging " !!

( kenangan jogging lepas ACL operation ,  betapa sakitku dsini di dlm lututku)
-----------------------------------------------------------

Salam & bismillah

Klu termiss psl kisah ACL gua boleh pergi ke Link bawah Ni..

PART 1 - Kecederaan Lutut ( Signs of a TORN ACL)
PART 2 - kecederaan Lutut ( Signs of a TORN ACL )
PART 3 - kecederaan Lutut ( Signs of a TORN ACL - Operation )

gua lama x update psl ACL ni..
bila gua check trend, nmpak ACL ni menjadi topik hangat dlm blog gua..( x hangat mna pon )

OK gua dgn ini declare yg GUA DAH KEMBALI BOLEH BERSUKAN>>!!!!!
YEAH!!!!



Buktinya...
13/14 April , team gua menang Gold Medal Futsal Tgbin.


                               
                                             
                                                 muka dipaksa senyum

------------------------------------------------------
" orait gua nk bla "

""Bro nk g mana ...x abes citer  ""

""gua nk sambung main teng2 dgn kaki gua..!!.""


nanti gua updatekan apa cara bagi mempercepatkan dan memperkuatkan lutut supaya x goyang utk geng2 ACL after operation.




5 comments:

no name said...

Bro..gua pon dh kena acl...ada benda gua nk tanya lu...klau x keberatan..gua nk no phone lu...senang gua nk WhatsApp lu..apa2 pon gua respect kt lu...kongsi pengalaman acl..

Unknown said...

Bro gua dah sebulan operate ACL... bg tips skit senaman utk kuatkan kaki.. pastu nak tanya after few month ada jab liquid lutut x pada kaki yg operate ACL tu... coz ada member gua buat.. tp doc gua ckp x payah lak....

faiz said...

Assalam. Berapa lama operate acl ni boleh recover? Mohon tuan reply.

faiz said...

Assalam. Berapa lama operate acl ni boleh recover? Mohon tuan reply.

syahzana said...

Bro..kata nak update cara kuatkan lutut...xsabar tunggu ni.saya dh 7 bulan operation acl..kaki still xbole jog..if jog rasa sakit .hu3

Post a Comment

Histat