click here

wild child...!!can't wait anymore!!




membesar dlm keluarga hang2 jebat memang menarik..
gaduh dan lebam?prkara biasa..
sukan?-semestinya pelbagai..
hobi?-unik
music?- semestinya pelbagai aliran citarasa..
berbeza ? -memang berbeza tpi..

hasilnya....
mmbesar dgn plbagai bentuk music bersama2,
mmbesar dgn pelbagai hobi brsma2,
mmbesar dgn minat sukan bersama2,
mmbesar dgn byk pendapat dn pengalamn bersama2;
membesar dgn ikatan satu kekeluargaan yg kuat bersama2..
= HAPPY FAMILY...--



___________________________________

* dalm minggu nie aku mendapati....

1) kitaran tidur aku seperti beruang kutub...--biler nk hibernasi nie...!
2) makin byk gambar2~~awek yg cun/ laki yg macho~ bertempel2 dlm blog, maka makin ramai la follower....
3) facebook,myspace,blog tempat berentap siapa yg mmpunyai gambar2 yg kecondongan diambil kira 120 darjah dri atas kepala..tepat sharp 120 drjah,die pemenang~~
4) facebook digunakan oleh datin2 utk pikat para lelaki..
5) lari dpt menguatkan syawat serta mngurgkn slope gradient perut seseorang..
6) kadar pertumbuhan bulu dada berwarna putih tuan punya cafe V1A semakin meningkat...
7) makin byk air berwarna kat bilik aku..
9) ada pelakon sutun di V1A-013..sape? cri sendiri..tpiserius sama Mcm sutun..
10) aku x suka no 8


seperti biasa, biler ada kelapangan aku akan melukis
samada continue lukisan yg sedia ada @ lukis lukisan baru..
stroke lukisandan pengunaan tone warna
still di bawah tahap amatur
lukisan dibwh nie sgai motivasi utk brusaha lagi...

sedikit tutorial sesat dri aku:
lantak korng nk bace ke x..





step 1: melukis lakaran-dgn megaplikasikn konsep"new layer"


step 2: kaler dgn satu warna dahulu...

step 3: bermaen dgn tone warna..-aplikasi konsep "opacity","brush" dan "flow"


step 4: lukis background dan warna ikut step 1- step 3..
step 5: tambah ape perasa utk cntekkn lukisan
step 6: edit mengunakan "hue saturation","curves",radial blur,smudge,
buat sedikit teknik fake "bokeh" dri DSLR--(search sendiri klu x paham maksud BOKEH )

cara nak buat BOKEH dri Photoshop--filter>>other>>max>>
*edit sikit klu nk jadi real BOKEH





~~ Imaginasi diterjemahkan melalui sebuah lukisan statik tanpa ada bunyi-bunyian yg di layangkan lalu diberikan sentuhan irama sehingga terbentuk sebuah kehidupan bernama SENI......Ia kan mati tnpa pengkarya~~arkzamdarkdeng

____________________________________________________

3 comments:

KD said...

back ground mmg style... lame melukis gamba dak kecik tu.. tp last2 gua puji background je.. hehehe....

KD said...

ko cam merayu org flow ko je... hahaha

terdesak sgt ka bro... bwat rilek2 aje.. cam aku ckp.. asalkan gempakkan malaysie

arkzamdarkdeng said...

iman>> nk lukis budak kecil kena sloww2 bai..bru rse feeling kecomelan budak2 kecil hahaha...ape yg style yer..?aku maen tarah je warna dan smudge, tambah byk edit2 ade la..

~~merayu 4low? apa style bro..haha...blog aku main underground je...bergrak secara diam2...hahah

Post a Comment

Histat