click here

jog jumpa nyet!

best siot jogging pagi2sorang2
lagi2bila ade bunga mekar yg harum wanginya keluar waktu gua jog
time tue gua nye smgt nk kejar....klu kt mata kita nmpak bunga tue kecik giler babeng,
dlm mase beberapa minit gua dpt jadikan ia besar di depan mata gua...
semangat mcm lari 100m sukan olimpik bile melepasi bunga mekar..
biler agak jauh, cuba usha belakang, oh dah x nmpak bunga tue..
trus berhenti macm nk mati..
nafas yg tdi mcm x dgr hengusannya..
tiba2 mcm enjin jet prjuang mencari udara...
tgk sekeliling, x sangka jauh gak gua jog..
ditambah kawan2 monyet gua kt hutan dlm yg berjeritan x henti sudah...
nk saja gua join jadi monyet...boleh usha tiap hari bunga2 yg muncul kt sekitar hutan..
pastu peeewittt, peeewiitt kt bunga harum..
pewwitt monyet bukan kita faham ye dak?..
xde la nk malu berguling-guling...
...hahahah
alahai monyet2...
kadangkala aksi ko ni telah ditirupakai oleh golongan bangsaku..
nseb ko lah monyet...yg ko x paternkan trademark ko apasal...
pikiran bangsaku juga dah hampir sama dgn pikiran bangsamu
naseb baek yg bezakan bangsaku dgn bangsamu hanyalah bulu.....

gua rasekan nyet, bangsa lu lagi bertamadun lah dri bangsa gua...
haha..






tgk bukti bagsamu bertamadun,
bangsa ko sgt sayang kpd generasi baru bangsa ko
anak kucing p0n bangsamu sayg..
bangsaku, ank dibuang2
xkira anak patong, anak haram anak halal...


ha ni bukti tamadun ko bangsaku sanjung
klu boleh bangsaku nk follow skali jadi mcm bangsamu diatas...hahah

0 comments:

Post a Comment

Histat