click here

latest art = just for fun..

baru2 nie bini kesayangan aku sudah mula mengada2.
byk sgt kerenah die...sje je nk bermanja dgn aku..
tiap saat asyik merajuk je..
tension dgn kerenah..aku format sgala isi perut yg ade dlm badan bini aku tue..hahah
habis semua isi yg disimpan.. lenyap begitu sahaja..(DAMN shit!!..)
It's kind of sad when you lost what you had
and you're never going to have it again....-lyric lagu catch 21
abes smua artwork aku...cis..!!
utk ilang kegusaran..aku buat artwork baru..










tgh dok2 pikir nak lukis ape.. teringat aku seorng awek cun kat cafe pak ali..

muka awek tue nmpak kegusaran sme mcm
aku yg sedang kegusaran nie..(ade kesamaan-ade jodoh agk2 nye)

so aku try melemparkan expresi muka awek
kegusaran tue atas stu kertas A4 putih..dan ini hasilnya..





hahah ayat jiwang bnggang..
memang buruk.. hahaha

aku still tgh practise colouring mnggunakan adobe photoshop.
byk bende yg aku blajar hasil dri experiment2 yg aku wat utk artwork nie..

dan satu bende penting yg aku blajar dan nk share kt korng ialah..

"im an experimental person" haha...penting tue!!





~~ Imaginasi diterjemahkan melalui sebuah lukisan statik tanpa ada bunyi-bunyian yg di layangkan lalu diberikan sentuhan irama sehingga terbentuk sebuah kehidupan bernama SENI......Ia kan mati tnpa pengkarya~~arkzamdarkdeng

____________________________________________________



6 comments:

afiq ganu said...

sial je lukis gmba awek aku....

arkzamdarkdeng said...

.lu salah orng brader..
bukan awek lu yg slalu gorng ayam AFC tu kn brader...? hahaha

SweetyMui2 said...

i'm impressed~!lukis gambar i blh?heee

Arkzamdarkdeng said...

sweetymui2>> thank 4 ur comment...hahah in the near future I do not offer services to draw caricatures...
tpi klu btul2 nk, bisa diatur..bgi gambar,email dan isyaallah settle...

SweetyMui2 said...

wohhh!! siyes ke ni?haha..blh lukis?ngee :)

Arkzamdarkdeng said...

SweetyMui2>>bole memang bole...
awk nie btul2 nk ke? tpi klu x cantek jgn mare..
mklumla bru blajar melukis..hahah..

Post a Comment

Histat