click here

today we're nobody...someday we're somebody



aku dipaksa blik 2 minggu lebih awal...
keterpaksaan ini membuatkan diri aku letih..
letih melawan segala nafsu yg ada di dlam pemikiran otak kanan aku....
malah segala onak duri yg dtg bagai pucuk dilancarkan bertalu-talu ketempat private aku
mmbuatkan aku bertambah letih...
bahkan kadar pelepasan hasil kumbahan dri perut aku juga makan berkurangan..
ditambah pula dgn makanan free yg disediakn kpd kaum seangkatan aku khas dri V4
tapi adakah letih aku itu berbaloi....?
adakah segala duri-duri tajam itu dapat aku telan dan hadam halus-halus.....
demi merasa segala macam kemanisan yg tersembunyi di dalam duri tersebut... ??
............................

"apa yg KO merepek nie setan?!!!"

prempuan...emm,perempuan merupakan ciptaan istimewa dri Allah..
gambar diatas semestinya bukan lelaki, malah sangkut-paut Khunsa p0n bukan...
x nak dikaitkan dgn kontroversi di dalam negara...

prempuan nie aku tujukan kepada new student MAS yg masuk dlm U aku...
mereka bukan sahaja comel-melco, malah sanggup berlari, merangkak,melompat, menyerot p0n ade....semata-mata utk mendapatkan SIGNATURE dri aku....
(task utk dak2 MAS- penuhkan tandatgn abg2 FACEE..termsuk aku..hehehe)

tpi ape yg penting....

"ikhlas kan niat kamu"...ayat itu yg selalu keluar dri mulut KAK Wani(senior Crew)
Trima kasih ats advice yg sgt penting-penting-penting kpd aku....

#gambar nie juga ditujukan kpd KAk Wani yg err agk "cute" bgi yg sme dgn tarafnya..


___________________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat