click here

Gambar Brader-Brader V1A



muka damak yg sgt ganas...
tpi berhati lembut(heheh)
*sory damak aku x mmpu lukis muka yg betul





gambar muka lami mase form 5-(kurus)




gambar muka Rais dlm Lesen L



Melukis kadangkala mmbuatkan aku kagum dgn seni ciptaan...
ciptaan Allah yg sgt indah
lagi2 apabila aku melukis seorang manusia.
tiada sapa yg dpt melawan seni ciptaan allah yg sgt sgt menakjubkan.....

"subhanallah.."

bila aku melukis seseorang..
aku dpt byk motivasi utk diriku..
bak kata orng...
"tiap orng ada kelemahan tersendiri yg tersembunyi dlm diri masing2"
kadang kala bila aku melukis aku dpt merasa sesuatu yg "kick" kedlm hati aku yg keras seperti copper...
sungguh indah ciptaan allah ini...
"syukur kpd tuhan atas kurniaan ilmunya keatas diriku yg lemah ini"
................................................

*Tq kpad Bro2 V1A yg sanggup mmberi pinjam gambar2 diorang..
___________________________________________________________________

0 comments:

Post a Comment

Histat