click here

AGENDA 1,2,3,4,5

AGENDA 1:
aku bukan perfect
nk manage time memng bukan hobi aku
apatah lagi menulis bende yg ingin dilakukan diatas sehelai kertas..

AGENDA 2:
aku berfikir nk jadikan blog nie sbagi medium lukisan/komik aku..
byk plan aku dah buat nk jadikan blog nie sbgai website komik2 yg mungkin satu hari nnti terkenal seluruh dunia.....so hanya mase menentukanya..

AGENDA 3:
aku suka melukis...tpi kebengapan aku dlm pembelajaran menyebabkan aku agak kebelakag dlm segi academic...melukis best..tpi dpt result hampeh memng x best..

AGENDA 4:
aku pikir nk buat tiap 2 minggu, jumaat mcm tu aku akan post satu citer komik..
dan lebih baik klu citer komik tue mmberi pengajaran.....
sbtu dan ahad aku nk focus pd rumah tangga yg aku bina utk semut di atas meja....

AGENDA 5:
aku sudah jatuh cinta dgn seekor ikan dlm laut yg tidak tahu kedalamnya...
walau bagaimana dalam laut tersebut..ikan itu tetap menyembunyikan dirinya di dlm kotak yg hitam tiada ruang dimensi keatasnya...
dan ini bukan mase nya utk aku mnghabiskan masa mmberi cahaya didalam kotak itam itu
cuma apa yg aku aku harap cinta aku pada yg ESA tetap kekal abadi...


cukup sampai sini aku mengarut dalm keheningan pagi 4.33am..( dan hebat aku tidak tidor lagi walaup0n lect sok kul 8 pagi..tahniah utk aku)

dan aku akan delete post nie klu aku rse bosan....sekian

3 comments:

nur eliana said...

agenda ke 5 tu menarik..

MuazamKhalid_arkzamdarkdeng said...

~eliana~ >>...menarik sgt la tewww...

Anonymous said...

: ) ..IKB

Post a Comment

Histat