click here

Home sweet home



alhamdullilah...tepat pada pkul 1.34.5 ptg sabtu,
gua,rafiq,Aso,dan Damak sampai ke tanah JB...
gembira kami dpt memijak bumi JB sambil meghirup udara JB yg sempoi2 bahasa..

sempat gua blikan Kueh raye buat family gua utk dimakn sblom rye...(tpi gua sorg yg habiskan tdi..hehe)..

gua tgk umah gua p0n dh berubah..
nie bru 3 bulan x blik rumah...
klu 3-10 thun xblik rumah, rsenya umah gua dah jadi shoopping complex mcm kt bandar2 JB tue ataup0n jadi tpt parking Helikopter Datuk Shahrir Ab. Samad ...
nsib baek nilai2 budi bahasa dan amalan sopan santun tersemat di dalm Family gua....
...


sampai je kat umah,gua trus jumpa mak gua cium pipi dan tgn dpn mmber2 gua....
lantak ar korang nk kata gua nie anak mak la..anak emas la..
yg penting gua sayang mak gua..



~~Credit to Aso yg mmbawa keta mcm nascar driver..~~

0 comments:

Post a Comment

Histat